Det blir ingen rast

FREDAG.
Hyffsat soft skoldag faktiskt. Fick VG i teckenspråk för hörande steg 1. Funderar på om jag ska ändra och välja om det till nästa år, fast steg 2 såklart så fall. Inte särskilt svårt ämne (i alla fall inte steg 1) och dessutom kan ju inte var och varannan människa teckenspråk så det kan ju vara bra om man söker något jobb i framtiden där teckenspråk eller liknande stöd har betydelse.. Vi får se!

Snart ska jag dra inte till stan. Möta Persson. Får se vad vi gör. Han säger att vi ska åka skridskor, men vi får se hur det blir med det.... Vill ju fan inte egentligen, men har ju ändå förlorat vadet och så.. Aja.. 

Imorgon är det maskerad och jag kör på G.I.JOE-bruden, ni vet hon som är huvudrollens x-flickvän och nuvarande fiende, Baroness (Sienna Miller). Vad tror ni? haha kommer dock inte gå inte för det så seriöst. Om jag hinner slänger jag upp en bild imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0