Klok

Ligger här i sängen och jämrar mig över värk långt bak i gaddhålan. Visdomständer

Jobbade idag, enda dagen på hela veckan. Synd att det blir glest med pengar för denna vecka men ändå skönt. Ska i och för sig vara ledig hela midsommarhelgen samt hela v. 26. Först ut: hej midsommar! Antar att jag hakar på Emelie ner till Björn och Sussie, för det är ju vad som är planerat då va. Sen på måndag så är det dags att dra till.....Borlänge. Peace and Love. Med min kusinis Saris. Vi ska bo i mitt silvriga tält. Fint. 

Imorgon ska jag och kusinis Saris nog övernatta i Örstorp, hos mormor och Zasse. Det ska i så fall bli mysigt. Mormor och Z vet ju inget än då, så vi får ju ringa dem imorgon och säga't.  
Fullt upp hela tiden fast jag är ledig ju. Så är det ju det där med häst och boll med. KAOS. Har ju knappt rört på mig på 1,5 månad! Skandal. Ångest. 



Har förresten vänt på dygnet lite halvt sådär. Känns som jag aldrig blir trött på nätterna längre.. Slö som ett as på dagarna. Fast skulle vilja springa lite, men Micke har mina skor i smögen atm. De kommer hem imorgon. Mina bästa finaste ljusblåa och vita Adidas. Bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0