Inget spelar längre någon roll

Imorgon åker jag i riktining mot Åtvidaberg. Kommer hem Söndag kväll. Detta innebär att det är dags för mig att börja packa och leta fram allt inför Peace and Love 2011. För övrigt är jag ganska förvirrad just nu. Hjärnan säger ja och nej, hjärtat är ej delaktigt över huvudtaget. Kan inte ta beslut om utveckling om inte hjärtat hånkar på. Så just nu får jag stanna i detta läge, stanna här, hålla mig lågt och acceptera läget. Jag vet ju trots allt hur det är... 


samtidigt som hela mitt inre skriker efter dig,
skriker efter saknad av trygghet
vill jag inte ha med dig att göra,
vill jag bara klippa bort dig ur mitt liv
ur mitt gamla liv
tänker dubbelt i samma sekund,
hela, hela tiden




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0