Stekt



Ligger ute på ballen och steker lite innan det är dags för jobb..
Haha angående Östgotatrafiken fick jag svar igår. Den linjen gick tydligen endast fredagar.. haha. Aja, det var lite kul i alla fall. För det var en god familjevän till oss sambo som öppnat mitt klagomål då hon jobbar på Östgötatrafiken. Haha, ibland är världen bra liten. Hur som, var i Mårn igår med Becca, Moa och Jenny och stekte lite bacon men till min typiska otur tappade jag bort cykelnykeln. Så både den och  cykeln står kavar än så länge. Cykeln i sig har inte större värde för mig, det är mer att jag måste gå till och från Ljusfors varenda jävla dag nu när jag jobbar... Inte as kul kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0