Skapligt

Kan bara säga lite snabbt hur arg jag är på Östgötatrafiken just nu......... Som vanligt traskade jag från Norsholm till Kimstad efter jobbet för att ta bussen därifrån till Ljusfors. Ameeh vad händer dårå? M, gissa. Ingen jävla bussjävel som dyker upp. Tänkte "amen kanske jag som kollat fel." Går och kollar tabellen, jo visst fan ska det komma en buss. Men ne. Det gör det inte. Får ringa hem (hade 2% batteri kvar...) så papi kunde komma och hämta mig. TUR DET. Så har nu skickat in ett klagomål till Östgötatrafiken samt begärt svar. Hoppas de har en jävligt bra förklaring. Åhh... 

Hur som, för att avsluta med något kul: såg en igelkotte, en grävling (2 meter ifrån mig) och en harunge när jag gick.

P.S 
ett glas exploderande när jag höll i det idag. Farligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0