New shoes in

Drog en svänga till stan idag med mer eller mindre hela familjen. Ganska fint. Stadium som gällde. Kirrade nya skor att ha till jobbet och så. 899 svenska rikstaler fattigare på bara det. Kul. Men värt. Antar jag. Fick dock köpa Nike... Föredrar ju Adidas som ni kanske vet, så..  Ja, men fanns inte så mycket till val då de skulle vara svarta. Adidas utbud av svarta, lämpliga skor för mig till detta var mycket litet. Eller ja, lättare sagt, fanns inga svarta. Så, fick ta Nike helt enkelt. Ja, det är ju inte värsta skiten direkt men bara det att jag föredrar Adidas. Bäst. 

När jag sedan kom till jobbet idag gick det bra. Flöt på och dojorna gjorde ett bra jobb. Hittills i alla fall! Fick ta teaterfikat med Oscar. Lite kul att få göra något annat faktiskt. För övrigt skar jag mig så jag har jätte jätteont i mitt högra pekfinger. Vet inte hur det ska gå att jobba imorgon om det inte är bättre imorgon.. 

Ska fråga min fia-lotta Emelie om hon vill laga mat till mig tills jag kommer hem imorgon. hihi. Blir ju FF här några dagar så ska mysa lite mä'na imorgon kväll samt måndag då vi ÄNTLIGEN har en ledig dag tillsammans, haha. Fint. 


Kommentarer
Sara

måste du alltid skära av dig fingrarna bara genom att du kollar på en kniv? jämt blod.

2011-07-31 @ 10:43:21
URL: http://ssarajennifer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0