Kick it



Nu är det fan på tiden att jag tar tag i mitt liv.

From now on morgonpromenader varje (i alla fall vecko-) dag. Sen ska jag faktiskt börja löpa ordentligt med. Ska bara göra upp en plan för det med. Lite halvsvårt att säga när man jobbar kväll nätt och jämt. Men funderar på att börja gå/löpa hem från jobbet (hatar att löpa i dagsljus). Alternativt från Ljusfors dårå, men det är ju inte så jävla långt. Men det kanske är en bra början för mig som inte varit aktiv på ett tag nu....

Ska också börja äta lite mer nyttigt. På något vis.. Jag är för mycket av en godisråtta för att kunna sluta helt, men ska fasen dra ner på sötsaker i veckodagarna samt sluta småäta. Så nu blir det enbart gott och mums på helgerna. Kan bli tufft men let's try




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0