I'm gonna run until the sun goes up

Satt med min kära vid Grenholm en kväll. Planerade lite till kommande morgondag. Det var riktigt mysigt. Blåste lite, men ändå var det skönt. Varm oboy gjorde susen när man blev lite småfrusen.

Morgonen där på (i förrgår, onsdags, 13:e juli) gick Emelie och jag upp tidigt för att överraska vår kära vän Teodor. Så vi hoppade på en buss så fort Emelie bakat en kaka. Gick av hemma hos Theo och ringde, ringde, ringde. Bad han hämta oss, hemma. Lurad.  Vi satt ju utanför hans tomt. Där på hämtade vi Jeppe och sen bar det iväg mot Motala. Men det visste inte vår chaufför Theo förrän vi var där. Nästan. Varamobadet. Spenderade mer eller mindre hela dagen där. Hade med oss mat och allt. Det var mysigt. Skönt. Tyckte jag och Emelie i alla fall. Theo och Jeppe badade inte så mycket. TYVÄRR. 

Men annars vad det bra fint. Skulle ha dragit vidare på en spontan liten tripp till på kvällen. Grabbarna visste åter igen inte destinationen. Men pga. lite missförstånd fick vi hoppa det. Får ta det en annan dag helt enkelt. 

Har lite bilder från båda dessa dagar men Emelie har minneskortet..
Men de kommer väl snart, hoppas jag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0