I lost my heart to rock 'n' roll

Städat hela dagen. Lagom sugen på att måla trappan som jag skulle gjort för någon halvår sedan....... Bilr ju aldrig av!! Gick bort till Annelie & Sonny. Käkade lite grillat och så. Det var både gott och mysigt, trevligt. Som vanligt. Blev kvar en stund. Tills Emelie kom hem från kalas. När hon kom hem blev det att sitta här hemma och pimpla lite sådär. Bakade en kladdkaka. Hälsosamma Jenny. Det går bra nu. Men det var ju  faktiskt lördag! Får ta lite hänsyn till det. Väntat hela kvällen på att något roligt skulle hända, men icke. Alla klenisar var så veka från gårdagen. Ack ack. jaha det var min lediga lördag ända tills min födelsedag då. Den vart ju lyckad och väl utnyttjad. NEJ. Det vart den ej. Onödigt. Aja, så kan det gå när man inte är på! - som jag  sa till Theo förut haha. Ja, han skulle kommit förbi med. Trodde vi i alla fall. Men det verkar inte som det.. Och nu ska jag sova. Så kommer han snart orkar jag inte gå upp igen. 

Och imorgon (idag) är det jobba som gäller igen. Hihi. Kuligt! (....... eller?) Får se om jag vaknar till att börja med.. hehe. Ska i alla fall få jobba med Viktor imorgon. Det är kul.

Fille Eriksson aka. Dille i min telefonbok haha

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0