Hurted

Aaaaaaaaa......
Som ni  ser har jag helt enkelt bränt mig skapligt när vi var på P&L så har fått lite brännskada nu. Tyvärr ser det värre ut i verkligheten än på denna skitbild. + har två mindre prickar som är som ärr med.  Ber en liten kort bön till gud att det försvinner. Hatar ärr. 

Annars kan jag bara säga (för att uppdatera lite) att jag kommer förmodligen få jobba aset av mig nu framöver vekar det som. Upp och ner med det. Sista riktiga sommarlovet så hade ju varit gött att ha njutit av det men samtidigt så är det ju pengar och så va. Och det tackar jag helst inte nej till. 

För att komma till en astråkig grej som verkligen, verkligen suger hårt så är det att jag kommer inte bli av med mitt jävla stängsel i munnen förrän typ.. Nästa vår................... Skulle fan redan varit väck med den ju. Jävla tandläkarna :( Aja, nu ska de i alla fall styra om i hela mathålet PRECIS som de sa från början och det är ganska irriterade att de inte gjorde de direkt istället för att testa tusen andra metoder. Så blir möte i slutet av augusti för vidare info. SKIT. Var fan tjutfärdig när jag gick ut från tandis idag. 

OOoooh sen saknar jag Jens med. GODNAAAAATTT


Kommentarer
hehe

trodde det var en tutte :O

2011-07-25 @ 01:22:24
jenny

skapligt sné så fall...

2011-07-25 @ 11:28:54
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0