About last year..

2010


Bättre än förra året?

- hm.. Ja och nej. Men.. Egentligen.. Ja?
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010?
– hm.. Ja. En kväll i april.
Har du flyttat under år 2010?
- NEJ
Har du hittat en ny låt som du älskar?
– Nja, bara i perioder
I så fall vilken?
– Ingen specifik just nu
Har du kysst en främling?
– Nej va?

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010?
– Skit då den fanns
Har du varit kär?
- Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon?
– Svaret är JA
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
– Yes
Har du haft ett hemligt förhållande?
- Det skulle jag inte tro

SORG & HÄMND
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
– Inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit?
– Jo..
Har du slagit någon riktigt med knytnäven?
– Åh-nej!
Varit i slagsmål?
– Naheeee du

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
- Man ska inte ångra
I så fall vad?
– ...
Har du skämt ut dig?
– I guess so, men jag bjuder väl på't
Har du ljugit för en vän?
– Gillar inte att ljuga
Har du varit ute en hel natt?
– Ja
Har du blivit tagen av polisen?
– Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
- Ja vars
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
- Ja det har jag

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på?
– Kungsgårdsgymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan?
– hahahah nej?
Hatar du någon på din skola?
- nej fan, hata är ett starkt ord
Har du gjort något framsteg?
– dunnnooo
Haft alla rätt på ett prov?
– yeaaah

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
– Ja!
Har du förlorat en vän?
– Inte vad jag vet
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
– Nja.. Vet inte
Har du gått bakom ryggen på en vän?
– Absolut nej
Har du ljugit för en bästa vän?
– Nix
Har du haft en relation med en vän?
– Ingen kärleksrelation


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0