Biggest loser

Uppdateringen är lika bra just nu som jag är på bowling. Fyfan.

I lördags kväll mötte jag upp Jussan, Oscar och Persson för att äta lite middag samt spela bowling - som jag ej har utövat sedan jag var liten någon gång (på barnkalas-bowling).. Så man var ju lite ringrostig och ovan, till skillnad mot mina motspelare som spelar varannan vecka?! Typ... Hur som, förlorade ett vad med Persson, så nu blir det skridsko-åkning på sportlovet. Jag som inte ens kan åka det!! Har smitit undan alla dagar i ishallen med skola osv i mer än tre år! Kom igen...

Ni kan ju önska mig lycka till!
Om ni har tur kanske det dyker upp någon as-kul bild från den kommande dagen...... haha

Trött som fan nu. Skola imorgon. 8.
GODNATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0