I Horken..

Sitter i Horken ganska nyvaken. Eller egentligen inte, har hållt på att bygga bilbana med Lida, Emelies syrra, några timmar + ätit frulle. Nu sitter vi med varsin kopp te/kaffe.. Emelie glor på Disney Chanel och jag försöker tänka ut lämpliga födelsedaagspresenter till mina egna päron (är iofs några månader kvar..) och till Emelies farsa. Några ideér har jag ju..

Längtar som fan till sommaren nu när jag siter här. Kollar ut över vår älskade fest-veranda. Saknar't. Får se om det blir några mer fester här var't efter.. Micke är visst ganska trött på vårt festande här efter nyår då det av misstag råkade gå sönder ett och annat här.. buhu haha :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0