Dag 4 - mina mål/drömmar/önskningar

Till att börja med vill jag ha ett stort, härligt hus med utsikt över havet. Jag vill liksom alla andra leva utan allvarliga eller kroniska sjukdomar. Innan jag blir 30 bast ska jag ha opererat ögonen. Jag vill tjäna massor av pengar - precis som alla andra (igen). Gärna vara oberoende av jobb (skulle dock ändå jobba för den sociala biten). När jag var liten ville jag bli modell, vet inte hur det är med det idag alltså. Skulle dock inte tacka nej om jag fick ett erbjudande såklart! Jag vill ha en stor båt, en vattenskoter och en grym bil. Långt fram i mitt liv vill jag nog ha barn. etc. etc. Så vill jag ju bli 18 med förstås...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0