Alla 's-dag

Efter en ganska så stressig eftermiddag kom jag äntligen hem och duschade och fixade inför min, Emelie och Jussans (-Jussan, tyvärr)  trerätters middag vi skulle ha idag eftersom det var alla hjärtans dag såklart. Blev perfa, Emelie kom just som jag var klar och så satte vi igång med maten: 

Förrätt: hjärtformat, rostat bröd (i olja i stekpanna), med avocadoröra, räkor och sparris, vitt vin.
Varmrätt: plankstek med oxfilé, champinjoner, haricovert inrullat i bacon och bearnaisesås, öl/coca cola.
Efterrätt: vaniljglass med egengjort jordbubbsås.

Blev en mysig kväll med min kära.
Fick också ett jättefint armband av Emelie i alla-hjärtans-dag-present!
Kommer upp bild någon dag.!
Tack hjärtat
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0