You made my day sweet heart

Igår fyllde farfar 75 år! Firades med lite kalas-kalas innan jag drog mig en sväng till Theos garage och agerade bilmekaniker (typ) - bytte däck på hans bil. Skitbra var jag!!! Skulle ha åkt och köpt thaimat på Spicy Hot men Theo hade redan käkat(?!?!)......... Så sket i det. Blev ändå tight med tid. Så köpte pizza på vägen hem och hämtade syrran och Sejla hos farmor & farfar. Kom hem. Småtjejerna somnade. Mamma och pappa var iväg på middag. Richard på fest? Jag var själv. Hela kvällen. Det sög. 

Skulle just få en precis lika dan kväll här hemma idag igen för Theo horan sket i mig idag igen då han sa igår "fixar det imorgon" (plugga körkort). Meeeeen icke. Hört av mig till alla jag känner nästan och vill ha någon här bara. Dör ju av att vara ensam jämt...
Och till min bästa lördag räddade Sara mig i sista sekund!
Så hon skulle komma om en kvart.
Tusen tack!! ♥


min första helg utan Emelie på säkert två år...


Kommentarer
Anonym

Skaffa dig en man!!!

2011-12-05 @ 08:25:04
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0