Tomorrow morning

Hopptävling, Järsätter i sommras, 2011. Äckliga flugor.

Sista skoldagen för i år avklarad. Känns nu, så här i efterhand jävligt skönt. Till min stora besvikelse har jag dock ett x-antal skolgrejer att göra innan torsdag/fredag i alla fall så blir väl så kallade hemstudier...
TROTS DETTA kommer jag imorgon, onsdag att bege mig till staden för att göra ett avslut på julklappshandlandet. Måste ha morsans bil så blir att gå upp tidigt som fan och skjutsa henne till jobbet så bilen blir min för dagen. Därefter blir det ju lite dö-tid innan stan öppnar (och ska hämta Lisa) så funderar på att dra en solning i väntan på bättre tider.

När mörkret sedan lägger sig blir det utgång med Louise, Jossan & kanske Becca!! Hoppas.
Vid överbliven tid kanske jag droppar klädkoden eller liknande.

NU: film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0