Släng upp en hand

PUST!
Efter en tuff helg med jobb och slit som var dubbelt så tungt pga. hostan så lever jag faktiskt än. Lite i alla fall. Igår kväll drog Richard, Elin och jag och snabbt kollade på några bilar. Men kändes väl sådär. Eller en av dem var verkade passa mig bra, både till synes och i maskineriet men de ville ha lite mycket för den. Tyckte Richard. Själv kan man ju inte ett smack så lyssnar och litar på honom bara. Alltså står jag här ännu utan bil. Men bättre att vänta tills jag hittar just den bilen istället för att påskynda och bara ta någon som jag sedan blir missnöjd med.


Idag är Richard och jag ensamna hemma med kidzen igen. Jag stod för lunch-matlagningen och Richard får stå för kvällens kost.
Gav honom tre följande alternativ:
  1. någonting med räkor
  2. kebab
  3. matpaj
Så alla som känner bror min kan nog räkna ut med röven vad det blir för krubb ikväll! Sssccchebaab!! Jappjapp. Nu ska jag sätta mig och plugga på Organisation & Ledarskapsprovet jag har imorgon, efter det om orken finns ska jag  ta tag i någon av mina två svenska uppsatser som ska vara inne denna vecka eller göra en analys av något psykotest alternativt kompletering till en annan psykologiuppgift som handlar om Skinner. Eller så ska jag göra en sammanställande logg för halvåret med UF. Eller också ta tag i naturen som jag missat lite grand av pga. sjukdom osv. 
Det är ju frågan då... Vart ska man börja?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0