Please don't leave me

Som ni alla förståt genom 6 000 000 inlägg på era Facebook's eller genom att kika ut genom era fönster så har snön kommit. Lite grann i alla fall men det dröjer förmodligen inte innan backen är fylld med ett tjockt, tätt täcke av iskallhet. Ärligt talat så längtar jag inte direkt (lite kul med pulka kanske rå!).

Dagen idag, tisdag 6 december
Börjar skolan om 10 min. Ska bli jävligt skönt när man har körkort och bil så man dessa dagar slipper ta en buss 2 timmar innan man börjar för att hinna i tid och  dessutom få sitta och vänta i nästan 1 timma, totalt, i stan.
Ikväll är det träning som gäller. Har tydligen bokat Core Ball-pass eller vad det heter med Josse ikväll. Vet inte ens vad jag gett mig in på men jobbigt ska det tydligen vara!

Imorgon är det praktik som gäller och efter det blir det hemåt. Hem mot Sherwoodskogen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0