Maybe

Hosta, feber, nack- och öronont. Vad är det för jävla kombination?
Är det ens tillåtet?


Jaha ja, första helgen med körkort passerade för mig utan någon större utmärkelse. Någon körning sådär men för övrigt sov jag genska exakt hela helgen. Emelie som jag äntligen fick träffa fick nöja sig med min tungt sovande närvaro. Synd att kasta värdefull tid i sjön...

Stannade, som ni förstår, hemma från skolan idag och som det ser ut just nu så blir det så imorgon med. När man för en gångs skull kan tänka sig att pallra sig iväg till skolan - bli lite uppmuntrad av UF-resultatet från i lördags som jag bara kan ana att det gick sketa bra! Men noppppe.

Till råga på allt när man ser ut som skit har Theo tagit min keps i helgen (när jag körde hem honom från krogen) så man får ju verkligen visa hur skit man ser ut nu när man är sjuk och allt - fort man kliver utanför dörren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0