Drive fast



HALLÅ-HALLÅ DÄR UTE!
I måndags gjorde jag min uppskrivning till körkortet och det gick mycket bättre än förväntat. Tisdagen passerade med ett ihållande pirr i magen. Idag, onsdag, gjorde jag min uppkörnig till körkortet. Under tiden och efter kändes det som det hade gått åt helvete men till min stora förvåning så sa trafikverket-gubben bara GRATTIS. Blev helt chockad. Fattade inte först. Sen ville jag bara tjuta och skratta på samma gång! Men bet ihop och tackade för mig osv. Klev ur bilen och där stod min körskolelärare Björn och sa "hej gladis, är du lika glad som du ser ut?". Gissa vad jag svarade? Haha fyfan.
Eftersom jag och Emelie lovat varann (fast att hon inte är hemma) - första turen med körkort ska bli i vår älskade skit-Skoda så tog jag mig genast en sväng till Blacka och tittade förbi på syrrans match när jag kom hem. Efter det hem mellan, sen en sväng till mormor & z, sen till Finspång. Ensam! Haha, dör. Men det gick jätte bra och kändes helt naturligt. Konstigt nog.


Kan ju säga att jag är ganska skitglad just nu!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0