Come help me out

Jag fortfarande sjuk. Har velat blogga i flera dagar men har verkligen inte orkat. Har bara legat som döden själv på sofflocket, framför tv:n. Inte orkat plugga fast jag har hur mycket som helst. Har bara legat där. Som döden själv.

So far under min sjuka tid den här veckan har jag i alla fall hunnit ägna några tankar åt nyårsfirandet. Hur ska det bli? Hos Simon? Hos Anton? Med eller utan Emelie? Många oklara funderingar som det ännu inte finns svar på. Har bestämt mig för att ta tag i skolan sista halvåret, efter jullovet. Har också bestämt mig för att ta tag i fotbollen tills dess. Kommer skämmas ihjäl när jag kommer tillbaka. Som ett jävla sämpo. Måste fixa skor under lovet. 

Har också hunnit tänka en del på min häst också. Saknade skit. Vill upp direkt. Nu. Idag. Men då blir jag väl aldrig frisk. Och det är det inte värt att riskera nu. Har jobb på H&M fr.o.m. imorgon till söndag. Minst. Så... Ska verkligen gå in för kurering idag så att jag kan jobba imorgon. Känns i alla fall något bättre idag än igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0