Best I ever had

Kollade just till på en video Bella hade lagt upp på henne och hennes häst Jimmy i padocken. Fick genas ångest blandat med svämmande glädje. Tårar på gott och ont. Såg så himla mysigt ut! Samtidigt är jag så jävla ledsen att jag själv inte kan/har spenderat mer tid med min alldeles egna Svaddis på sista tiden :( men har lovat mig själv att så fort körkortet är klart då ska vi bli lika bra som förr, igen. Vet att jag i perioder blev jävligt trött på stallet och all dess dagliga arbete men saknar det ändå någon förbannat mycket. Kunde inte sova så kollade på lite gamla bilder från stallet, ridlektioner m.m och jag känner bara VAAAAAAARFÖR ÄR JAG INTE DÄR MEER?? :(
Nu vill jag verkligen, verkligen mest av allt som bara finns bli klar med körkortet så jag kan styra upp mitt liv. Allt jag kan påverka själv!

sommar-höst 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0