1 december

Idag var jag ledig kan man säga. Hela klassen skulle på SACO-mässa i Stockholm och jag hade viktig körlektion så jag fick skippa det roliga och stanna hemma. Spenderade dock hela dagen på körskolan och kämpade på med teorin. Går segt som fan känns det som! 

Utöver körkortet har jag ju vanliga skoluppgifter att ta vara på, vilket snart dödar mig. Marknadsföringsprov på måndag, imorgon repetionstillfälle och vi SKA kunna alla uppgifter vi tidigare blivit tilldelade. LÄTT. Eller?? Fattar ingenting. Vet inte om det beror på att det är för mycket nu eller om jag faktiskt inte fattar? Kaos. 

Ska nu unna mig 15 min mys med mor & far i kombination med min favorit: färska räkor, avocadoröra m vitlök och olivrostat bröd. MUMMA. Imorgon är det fredag och äntligen veckans slut. Ska fira farfar som fyller år och sen blir det att åka en runda till Theo och byta hans däck på bilen. När jag är klar antar jag att jag förtjänar lite thaimat så då drar vi och hämtar det på Spicy Hot (antar jag) och drar hem och käkar hemma med småtjejerna (ma & pa - inte hemma) i samband med körkortsteoriplugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0