Life's a bitch and cash's king

Fingret gör ont än och jag solade lite igår - var ledig. Emelie och jag åkte ut med båten på sjön. Solade. Gick i land. Köpte fulaste kepsen och hatten jag sett i mitt liv. Bild kommer vart efter. 

Efter lite grillning här igår kväll kom Simon hit! Min nya granne.
"Ae jag sitter hos Jenny. Vi har ju tagit steget längre nu, vi är inte bara vänner, vi är också grannar!"
hahha, fuuuul. Sen var jag själv själv själv. Väntade en bra jävla stund i onödan på någon som aldrig kom. Dumt av mig, borde veta vid det här laget att man inte ska vänta och så. Utan bara... Bara gå sin egen väg and just don't give a fuck. Får tänka till lite. Så jag slipper vänta flera timmar. På ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0