Late


Bild från våren 10

Var ensam hemma igår. Mamma och pappa var/är i jönköping och Richard kom inte hem förrän lite senare. Så Emelie och jag myste lite. Blev lite gott och blandat,  räkbaguetter, vaniljpannacotta med hallon, La Liga med mera. Blev lite halvsent - eller i och för sig somnade båda i soffan så klart.. 
Och idag missade bussen, precis som igår...
Ååh blir galen! Är förvirrad för att buss-tiderna ändrats. Förra terminen gick de jämt 45, alltså tex 6.52, 7.52 osv.. Enda fram till klockan tio? Men nu har de ändrat; en 54, en 47, en 56 osv... Så nu missar jag lite av relionskunskapen i skolan.. Men tar nästa buss direkt så hinner jag dit snarast! Inte för att jag längtar efter skolan men känns onödigt att nyttja frånvarotimmar i onödan.

Och idag ska jag också på iv-valet (i tre timmar....): feministiskt självförsvar.
Får se hur det går! Efter det kör jag på en haircut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0