Järsätter 2011, Johanna 40!





Idag gick jag upp klockan 7 för att följa med Jessica till Järsätter på hopptävling! Assisterade henne lite grand. Gick bra för henne också, dukti tjeja hihi. Fick några bra bilder med (var svårt att se på kameradisplayen i stekande och bländande sol). Men det var ju kul i alla fall. Hon gick hem med en 6:e plats och en 5:e plats! 

När vi kom tillbaka till stallet longerade jag Svadde några varv. Väl behövligt kan jag säga. Han var också lite av en bråkis idag. Hängde sig över tråden och höll på...... Måste ta tag i honom mer nu. Få lite ordning och reda.
Hemkommen från stallet hade jag lite brått för då var det bara duscha och fixa sig snabbt för att därpå bege sig till gulliga Johanna som hade lite kräftkalas i kombination med 40-års firande. Det var trevlig. Blandade åldrar, snappsvisor, livemusik, dans och mycket mer! Kom just hem nu för en kostis sedan. Ska gå och tvätta av mig sminket och sådär, borsta gaddarna. 

Godnatt!


Kommentarer
j

sjukt tacksam för att du följde med gullis! <3

2011-08-28 @ 13:36:16
URL: http://jjustjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0