I'm going under

Idag var jag som sagt barnvakt fram tills det var dags för jobb. Sedan blev det kort jobb för fick sluta skapligt. Droppa sedan av hos Angelica och Kricka på vägen hem där Emelie med familj var. Blev lite oplanerat chillkrök. Tills Emelie blev lite ostabil, lite vek. haha! Och Tommy med. Höll på att garva ihjäl mig. Lite uppvärmning inför nästa helg kan man säga. Gick av hemma hos Emelie när vi fick skjuts hem. Somnade till en snabbis i hennes säng i hopp och väntan om att Jensa skulle vara hos Walleman så jag hade sällskap hem. Men icke. Fick traska själv. Jag o grävlingarna...

Här kommer lite bilder från dagen i alla fall!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0