I know all about it girl, i've almost been there


Efter en oschysst väckning av små pojkar som spelade cod i mitt tv-rum på högsta volym (och basen på max!) imorse tog jag mig i kragen och skulle göra något av dagen. Hann dock inte så mycket som jag tänkt. Hann varken träna, plugga körkort eller städa tillexempel... Dels för vi drog en sväng till mormor & z och sen var Liz här med Elsa och Ester när jag kom hem från stallet lite senare. Så blev som vanligt frivillig barnvakt kan man säga haha.
Gullungar de där!

Imorgon är det måndag (=skola) och jag startar dagen med iv-val, feministiskt självförsvar. Bra bara att jag ens har  en aning om vart fan man ska. Vet bara att det hålls i någon lokal någonstans nedanför skvallertoget....... Skolan är ju inte direkt varken hjälpsam eller tydlig heller med det. Aja, får se om jag hittar eller om jag får vänta med att dyka upp där till tisdag.

Nu ska jag faktiskt göra mig redo för sängen. Lägga mig och bläddra lite i körskoleboken.
Vill bli klar med skiten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0