Fly in to the distant







Jaha, så var det födelsedagskalaset klart!
På't igen om en vecka. 18. Arton. Arton år har jag levt då. Mycke eller lite? Tydligen länge nog att vara vuxen och klara sig själv - säger de. Sen måste jag faktiskt säga att jag är ganska nöjd med min tatuering. Lite liten och så, men det var så jag ville ha den. Dessutom, perfekt när det är första så man kan känna på't lite. Spelar i o för sig ingen roll, kommer ändå fler sen.. 

Imorgon kommer Elsa hit. Faktistk redan kl 11!! ojoj, dags att sussa ser jag när jag kikar på klockan. Woops! Aja, blir i alla fall barnvakt fram tills jag ska börja jobbe, då blire att slänga av henne hos Björn. Det blir nog bra det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0