Everything good has an end

Ja, nu får ni inte gå och tro att min kväll blev skit igår! För det vart den ej, men kan gott och väl säga att jag fick i mig vätska för flera dagar framöver haha. Idag mådde jag väl som jag förtjänade som man brukar säga.. Kvicknade inte till förräns runt 19-tiden idag.. (!!)

Önskar jag kunde lägga upp lite bilder med outfit och så men har bara några snetagna bilder Jessica tog under tiden jag skulle fixa mig (och Emelie) och inte hade de kläder jag hade under kvällen sen. 





När jag väl vaknat lite idag kom Theo och Albin förbi och gratta och fikade. Trevligt, trevligt. Bra killar. Theo hade också med sig presenter! En koala med en kaoala på ryggen (?) och stjärnor till taket (!) som jag önskat mig sedan jag var liten haha. Gullligt. Awsome, så har just pyntat taket i hallen med det och ska nog sätta upp ett få antal över sängen med och se om jag står ut med det! ;)
Stjärnorna har inte "laddat upp" än så bilderna är lite sådär, fick ta med tänd lampa.




Imorgon är det dags för skola igen (love it). Tror dock jag kommer missa morgondagen haha. Bra första skoldagen och jag kommer inte.. Men har tandläkartid 30 min efter start..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0