Cold water

Ass hole till hund. 
Kom in för en kortis sedan. Har suttit ute med Simon en stund och snackat lite skit och så. Ensam hemma ju, skapligt gött att ha en granne som gör en sällskap då. Väl inkommen i värmen, borstar snabbt gaddarna och gör mig redo för sängen - ae vad händer då? Såklart ja, ja då ska Siri börja gnälla som ett as jävel efter mamma och pappa. Mmmmm kul. Så fick då springa upp för etthudrafemtonde gången idag (har målat trappan så måste ta mig runt utevägen varje gång). Så nu ligger jag här uppe i soffan och får väl slagga här. Just nu är hundfan tyst men skulle inte förvåna mig om hon börjar snart. Typiskt henne. Hatar när hon håller på så här.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0