Broken and used, scared and confused



Sitter i skolan. Inte gjort något idag heller.. Bara går och väntar på att allt ska dra igång. Jävla skolan. Men ska väl inte klaga än så länge som sagt. Börjar ju egentligen inte förräns nästa vecka. Imorgon om jag ens ska hit så har vi bara "lek".  Sammarbetsövningar, lekar med klassen. Går bara om vädret är bra, annars kan jag lika gärna vara hemma.

Känner mig helt.. Helt oglad helt enkelt. Ska gå och köpa en jacka när vi slutar. Får se om jag blir gladare av det.. Troligtvis inte. Dålig dag idag. Sen till körskolan - skriva in mig. Kanske sätta mig ner och plugga lite med Emelie där också. När jag ändå är där ju.

Imorgon åker Jens till Alanya. Skapligt tråkigt för mig. Skapligt kul för honom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0