Grillmys med Hansen och Emelie

ÅHKEJ -  grillningen fick en till viss del manfalld eller vad det heter. Vi blev nämligen 5 (6) pers mindre än beräknat av olika anledningar...... Jätte kul. Men de droppade ju in till efterrätterna sen och det var ju faktiskt kul! Lite halv-lamt drag bara, men ändå kul att träffas alla tillsammans och också kul att träffa Annika, även om jag inte direkt kunde få ur mig så mycket som var till förståelse.... Men det var kul i alla fall! 



Efter marängswish, daimtårta och en massa skitsnack om allt och ingenting avrundades kvällen mer eller mindre. Nästan alla skulle cykla hem och jag blev dösugen på att cykla jag med - jätte skönt ute ju! Så släpade fram pappas gamla cyckel och pumpade upp den så den stod redo. Sen honkade jag på Emelie hem till henne och sen en runda på restadsvägen. Skönt - även att jag var lite barbent. Saknar sommaren så himla mycket!! 





Kommentarer
saris

kul att jag är så snyggggggggggggggggggggg

2011-04-20 @ 01:40:56
jenny

ja visst är det kul! skulle också vilja vara

2011-04-20 @ 01:42:09
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0