Rolls and blackens

Tja

Galet trött tjej som lägger in rader nu. Dagen startade mer eller mindre kl 8 med skola. Till halv fyra. Därefter direkt till H&M för att jobba några timmar. Ska också jobba 4-5 dagar nästa vecka med, om jag vill. Och det vill jag SÅKLART. hihi ganska glad! Fast sóm sagt, trött nu så vet ju vad jag har att vänta kommande vecka men det är chillidilli va för sen drar jag till Åre en vecka innan lovet så får ju två veckor ledigt. Helt okej!


Imorgon skulle vi haft match, men för 4:e machen i rad blir den inställd (motståndarlagen som krånglar..)!! Så det blir inget. Så tror faktist att jag ska vara duktig flicka och hjälpa pappa i skogen imorgon. Vet inte ens vad man gör där, så det kanske kan bli spännande? hehee får se om jag får med mig kameran..
Imorgon fyller dessutom Karin år. Då blir det kalas och röj. Ja, på kvällen. Imorgon ska jag också träffa min Emelie. Det var mycket länge sedan vi sågs ordentligt..

Natti sho bre loo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0