Åre update: tuesday

Igår blev det inte allt för mycket åkning för min del.. Efter bara några knappt timmar började jag känna av ordentliget i benhinnorna och det gjorde verkligen skitont! Men nu känns det bra och jag ska kasta mig ut i backen om bara några minuter och kämpa igen. Idag ska jag fan inte ge mig! 

För övrigt igår så lagade jag middag till oss alla eftersom jag ändå var hemma. Kyckling blev det. Duktig jag är hehe. Sen blev det grupperingar vid olika tv-apparater här hemma. Hockeygänget vs. fotbollsgänget. haha, bästa Barcelona plocka hem poäng som vanligt. 

En right-now-picture:



Framåt eftermiddagen/kvällen hoppas jag att det blir en tur nere i byn och glida lite. 

P.S
Vädret är fotfarande mer eller mindre skit. Men imorgon lovar de bättre väder, sol och så. Hoppas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0