Åre update: movie time

Underlaget idag var lite halvmoddigt. Högt uppe i fjällena var det bra som vanligt, men ju längre ner vi kom ju träligare blev det. Solen var heller inte med oss direkt idag. Så, ingen drömdag precis... 

När vi kom hem och alla hade duschat, bastat och allt såntdär käkade vi tacos. En tcf. En stund efter maten pysslade jag om båda mina föräldrar med ansiksbehandling och ansiktsmassage vilket jag egentligen hade utlovat igår, vilket inte hanns med. Gjorde även på syrran när jag ändå var i farten hihi. 


Nu har jag precis kollat på P.S I LOVE YOU. Har inte kommit mig för att se den tidigare, men ärligt tjöt nästan från början till slut. Inte riktigt likt mig... Hur som, fin story.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0