"Us against the world", skitsnack!

OKEY JAG HAR VARIT SÄMST PÅ UPDTERINGEN NU. Men det ska bli bättring. Dels kommer vi börja jobba mer med datorerna i skolan, antar jag samt att jag ska börja planera mina dagar mer. Skoldagen var seg som vanligt och  därefter var det porträttfoto men jag och Jussan smet undan med hjälp av Eva, haha. Hur som, har jag tränat idag. Fick massage också, s k ö n t. Nu har jag just pluggat  klart handeln och imorgon har jag "bara" teckenspråk och engelska kvar i läxor.. ha ha ha... Fyfan. Blablabla.. Har köpt nya skor! D for dasia stövlar. Och bytt mina Fred Perry som sulan släppte på! Detta innebär att jag måste "gå in dem" på nytt. Inte ok.

Imorgon har jag sovmorgon för har ingen iv-lektion. Sedan slutar jag skapligt tror jag. Då blir det nog stan med Elias och vart vi ska är jag osäker på, men vi ska väl möta Tobbe och några, antar jag. På fredag blir det tc-f med e. Och på lördag vet jag inte säkert ännu. Kanske blir en kväll med Jessica. Uppdaterar mer med tiden.
Och hörrni? Jag ska faktist fixa en ny header snart så det blir roligare att titta in igen(hoppas jag)! Men ska nog vänta tills jag kanske färgar håret.. hihi! pirrigt


My new shoe:
D for dasia, Scorett 1099:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0