Three years ago...

Jahopp, här sitter jag med Emelie flåsandes i nacken som sätter i färg i mitt hår - för andra gången på fyra dagar.. Är just nu brunis och det ska jag bli igen nu, men en annan typ av brun. Den tidigare bruna blev så grå-tråkig. Så nu peppar vi om och hoppas på bättre resultat. (kanske kommer in en bild vid ett senare tillfälle)För övrigt hade jag min första praktikdag igår på H&M. Men det var ju inga konstigheter. Har ju varit där en del förut, både tidigare praktik och jobb. Nåväl.. Vad det gäller skolan kör vi på som vanligt ingen vila ingen rast. Go, go!

I helgen blir det horken med e, och ni kan ju gissa hur det kommer att sluta? Själva har v inget planerat, men vi vet ju hur det brukar sluta hehe ....


Kommentarer
Rebecca

Tack Jenny för att du sa det :) Äntligen lite mer sovmorgon ;)

Kram!

2010-09-15 @ 21:40:53
URL: http://lovessisters.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0