Your song

Praktiken idag gick bra. Fick dock stå lager hela dagen då vi hade otroligt mycket koloff. Men det gjorde mig inte så mycket. Lite enformigt, men skönt ändå. Och jag måste säga, det är fan svårt att inte handla massa saker när man är där. Man ser varje enskilld produkt och blir mycket mer insperarad än om man bara rusar igenom butiken. Så.. Idag blev det inköp av en ny jacka, en till såndär skjorta som jag tjatat om fast svart och en annan mysig stor svart t-shirt med ett stort hjärta på. Blev också några inköp till mamma. Ett underklädesset, en tunika och en t-shirt! Mysigt med överraskningar tycker jag. 
När jag kom hem från min desperata snabbrunda inne på H&M blev det en liten promenad med e utmed järnvägsspåret och sjön glan (med en hund som verkligen inte kunde vara stilla). Tog lite bilder, dock inte så seriösa som planen var. Kan bjuda på några

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0