Like you meant it

Tisdag idag, och vad innebär det? Jo, praktik va. 8.00 packa upp ny-varor. Dagen har flytit på och timmarna har gått ganska snabbt! Efter jobbet passade jag på att köpa mig en grön transparent skjorta från H&M. 99:-, no big deal - enkelt val. Därefter blev det en runda hem till familjen Svensson där jag också mötte upp min  kära vän e. Blev lite fika, massa prat och en hel del plugg. Nu är jag hemma och nerkrypen i sängen. Men är lite ledsen att mitt nya svarta nagellack jag  köpte förra veckan verkar vara puts väck?! Inte ok.
Imorgon blir det tandläkaren på morgonen. Hoppas det äntligen blir någon skillnad efter morgondagens besök, är ganska astrött på skiten.. Jaja..  Träning efter skolan om jag kan träna, är ju lite förkyld va. Men hoppas på det bästa.

OCH en ny header hoppas jag kommer snart. Ska försöka fixa till helgen!
GODNATT

My hopes are so high that
your kiss might kill me. So
won't you kill me? So I die happy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0