Dangerous

Slömåndag i skolan? Ja.
Ganska soft? Ja.


hm.. Sedan jag kom hem har jag endast pluggat. Vet inte hur långt jag kommit egentligen, men har en del kvar innan jag kan ta ledigt för veckan. Om man ens kan det i våran plugglinje..?! Aja, har även hunnit blivit bjuden till Klippan i helgen så där ska jag väl hålla till under lördagskvällen. Eller, först blir det lite käk och kalas hos min älskade faster som fyller år imorgon! Kom att tänka på en sak, skrev att hon fyllde på bloggen förra året också. Det betyder att jag har haft bloggen i mer än ett år? haha. Hur som.. Köpte en ny likadan skjorta från H&M idag som jag redan hade, för råkade riva upp min förra lite..

På tal om H&M så är det praktik imorgon som gäller! Jag är ganska taggad ändå. Vet att jag ska jobba med Monica. Det ska bli kul! Och sen slutar man ju skapligt i och med praktiken, så ska väl hem och fotografera lite med e först. Sen får vi se vad som händer och föttttteeer..!



I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0