WHAAA

Hej-hallå!

Är helt överraskad själv, men har just gjort klart naturkunskapen (tackvare Louice hihi ♥)!
Så tänkte om man skulle ge sig på engelskan som jag har totalt 3 h arbetstid med farmför mig.. Hm.. Det är ju nu eller söndag som gäller. Och med tanke på lördagens planer så lär det bli bäst att göra det idag. Men det återstår att se. Emelie och jag har lite att göra idag också. Dels ska vi planera och rigga upp för lillasyrran Jessicas halloween-party imorgon, samt att vi ska åka och handla lite diverse grejer till lördag! Köööörv med mera.

Förresten gick jag  upp 6.23 imorse. Ni tycker förmodligen att jag är helt störd, eftersom vi har lov och jag jobbar inte. Och det tycker jag med. Men sov hos faster Marina i Finsång inatt, så skulle hon åka till jobbet stax innan sju, så då åkte jag hem. Eller, till Blacka för att sola. Sedan gick jag hem. Skönt med lite motion!

Avslutar detta inlägg med en härlig bild på mig & e från i sommas - henns födelsedag!



Förresten har jag färgat håret (igen).
Brun/rött. Just nu ser det dock mest mer mörkt ut bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0