C'mon, let’s go

Otroligt lång skoldag idag, men den gick.
Gjorde två prov och lämnade in en uppsats och en analys. Kände mig duktig, faktist.

Jag har just hjälpt syrran (att sminka m.m) som skulle på mellanstadiedisco! Jag minns så väl när man själv var där.. Knappt ingen som dansade - kanske under tävlingarna som limbo och pardans (tryckare!). Alla stog i hörenen eller satt i gäng. Frågade chans hit och dit. Ja, det var livet det.. hahaha
Snart kommer Emelie hit. Min lilla saknade hihi. Vet inte vad vi ska göra ikväll än riktigt men jag är fan taggad till tusen, så vore kul med lite röj MEN ska ju för det första försöka ta mig till skolan imorgon på "öppet hus" kl halv 10!?!?! Galna. Plus så fyller ju Myran 18 imorgon, så vi får väl se om det blir något drag då?!


Här kommer några bilder på syrran, pimpad och klar!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0