Suprise

Här sitter jag hungrig och ivrig i väntan på en överraskning..

Šejla står här brevid och vill gärna att jag skriver om henne, haha sötis!
Tänkte berätta hur duktig jag har varit idag, tränat på som bara den. Började med idrotten i skolan, värmde upp med badminton och basket. Därefter drog jag och Jussan ner till skolan gym. Inte skitbra gym kanske, men fick tillräckligt med träning för min stora kropp haha
Efter skolan drog jag direkt till simhallen för att simma. Sagt och gjort: belönade mig lite solning efter.

Nog om det och tillbaka till överraskningen. Jag vet ju såklart inte vad det är men Emelie skickade till mig veckan "har en överraskning åt dig. vilken dag passar bäst, fredag eller lördag?" Svårt att svara på när man inte vet vad det handlar om men jag bestämde mig för fredag. Så pratade jag med henne för en stund sedan och så sa hon "jag ringer när du ska gå hem till mig" så... Ja, det är väl bara göra sig i ordning och invänta!

Ganska assnygg människa? - Jovars



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0