Innovation Camp

Till att börja med kan jag säga ett festen förra helgen blev ganska lyckad! Synd bara att ett mebran till ena högtalaren släppte - men det blev relativt bra ändå. De allra flesta var glada och positiva iallafall.

Jag var på Innovation Camp under 9-10 november (tills igår). Först var det ganska oklart för mig - jag visste knappt vad det var. Men sen kom vi igång och gruppen jag blev indelad i var en väldigt bra grupp tycker jag! Grupp 9.  Två väldigt aktiva och idéprutande  människor, och Markus. haha en skön människa hur som! Utan honom hade jag inte hållt mig vaken hela dygnet där. Hur som, så kom våran lösning "Pocket Manager" åtminstonde till final, men vi gick då inte vidare till vinst. Men det gjorde mig inte mycket när vi var där för jag var (precis som resten av alla där) otroligt trött och ville bara hem.
När jag kom hem blev det inte sova direkt, hade annat att göra. Barnvakt, fixa mat osv.. Så efter min 36:e aktiva timma  vaken (i sträck) kom jag äntligen i säng.
Idag var jag helt otroligt galet trött och försörd i hela kroppen. Helt sliten! Har inte gjort ett skit. Sovit och glott på tv i princip.. Men imorgon blir det skola!

P.S
Black Ops står så fint på en hylla i tv-bänken. Den gör sig bra där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0