I'm not ready to make nice

 

Hellulu! Börjar med att bjuda på en bild från i höstas..

Kändes inte så jätte värt att åka till stan på morgonen/förmiddagen, vänta en timma i stan sedan gå till optikern för att göra syn undersökning samt köpa nya linser på totalt 3 minuter! hm.. Aja, hem -> plugga som i vanlig ordning.
Därefter skulle Emelie och jag ut och gå. Bakvägen och sedan runt hela blacka. Gick sådär va..? När vi kom till Johanna hade vi båda samma tanke i huvudet. Så där blev vi bjudna på lite glögg och fika! Ringde pappa så åkte vi med honom hem.. Blev bara halva promenadplanen idag hehe.. Det tar vi snart igen!

Ledig imorgon med.
Har tänkt att jag ska starta dagen med lite löpning. Det är väl lika bra, antar jag..



Kommentarer
Johanna

Tack för att ni stannade till hos mig igår...alltid lika mysigt när ni kommer på besök :)

Men nästa gång får ni allt gå hem också!!!!!!

Och du....jag säger bara NEJ till att börja blogga!!!! ;)

PS så fint kort på dig!!

Kramar från Gulliga Johanna :)

2010-11-18 @ 12:37:39
j

snygg tjej!

2010-11-19 @ 09:34:44
URL: http://jjessicamariia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0