Skipass och nya grejer

Idag gick jag ner en sväng till Stadium-rean på stan och köpte underställ till mig och pappa, samt en fleecetröja åt mamma. Senare, efter skolan tog jag mig ut till Ingelstad Shopping där jag skulle möta upp mamma och syster. Sagt och gjort. Mamma köpte sig lite nya skidkläder, syster underställ och jag skidstrumpor, som jag dock ska byta imorgon för att de var jättesmå i storleken. Jag ska även byta mitt underställ jag köpt som istället var jättestort. När pappa kom hem förut så bokade vi skipass till nästa vecka. Tack mami & papi! Nu är det alltså bara nya skidstrumpr och underställ som 'fattas' (om det finns några kvar vill säga).

Sjukt tråkigt inlägg men jag behövde bara skriva av mig lite grann. Nu ska jag sova. Godnatt

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0