Ekoreko - vart är du?

Slutade tidigt idag, fast att vi skulle haft skitlång dag. Skönt. När jag kom hem kekade jag ordentligt. Därefter somnade jag på köksstolara i drygt två timmar (tills Elsa kom hit). Det var skönt. Så, sen kom ju Elsa hit då, som hon gör på tisdagar. Så medans hon har målat och pysslat har jag försökt plugga, men inte så lätt när hälften av allt arbete är oåtkomligt pga av att folk i gruppprojektet i skolan inte skickar allt eller att man inte får tag på dem. Ändå har de haft ett x-antal dagar på sig att skicka materialet till mig. Alltså kommer provet SKITA sig imorgon. Känns ju inte särskillt bra, med tanke på hur många delar av betygskriterierna detta arbete innehåller... Inget met projketarbete önskas nu på ett bra tag!

Hoppas verkligen att jag får allt innan jag går och lägger mig ikväll,
så att jag kanske hinner skummläsa lite innan jag somnar i alla fall...

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0