Sommarlov och studenter

ÄÄÄNTLIGEN SOMMARLOV NU DÅ.
Det är verkligen efterlängta och betygen såg absolut OK ut när jag nu fick dem. hihi happy
Började dagen med avslutning i renströmen. Boooring as hell. Bara några tjejor som sjöng fint annars var det skit. Därefter chillade jag lite med Emelie och Becca på stan. Käka och lite så. Sedan begav vi oss vidare till Eber för jag ville...
överraska IVAAAAARRRRR som tog studenten!!
Hoppas han blev glad. Jag var glad. Alla var glada. Här kommer några pic's från dagen. Enjoy fiends.


 

 







Gratulerar nu bästa IVAR 18, 19 och alla andra år du ska fylla!
Hoppas du får en kanonbra studentdag med glada miner och fina minnen!


(inte så bra kamera men det får duga - det eller inget idag..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0